Studia I i II stopnia oraz jednolite studia magisterskie - 2025/2026

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

nauczanie chemii studia stacjonarne drugiego stopnia

Szczegóły
Kod DUNCH_16
Jednostka organizacyjna Wydział Chemii
Kierunek studiów nauczanie chemii
Forma studiów Stacjonarne
Poziom kształcenia II stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 15
Limit miejsc 20
Czas trwania 4 semestry
Wymagany dokument
  • Wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Nadchodzące tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (07.05.2025 12:00 – 15.07.2025 23:59)

Harmonogram rekrutacji

Rozpoczęcie rejestracji 7 maja 2025
Ostatni dzień rejestracji 15 lipca 2025
Ostatni dzień wnoszenia opłaty rekrutacyjnej 15 lipca 2025
Ostatni dzień przydziału opłaty rekrutacyjnej do kierunku 17 lipca 2025 do godz. 9.00
Ostatni dzień na wprowadzanie wyników 17 lipca 2025 do godz. 9.00
Ogłoszenie wyników kwalifikacji 17-23 lipca 2025
Termin składania dokumentów 24-25 lipca 2025
Ostatni dzień oczekiwania na dokumenty wysłane pocztą 29 lipca 2025
(decyduje data stempla pocztowego - 25.07.2025)
Ostateczny termin ogłoszenia informacji o przyjęciu 31 lipca 2025
Kolejny termin rejestracji w przypadku niewypełnienia limitu  6 sierpnia - 15 września 2025

 

Wymagane dokumenty

 Kandydaci na studia składają wymagane dokumenty w formie papierowej w terminie wynikającym z terminarza rekrutacji:

  • formularz ankiety osobowej - wydrukowany z systemu i podpisany przez kandydata - ankieta jest możliwa do pobrania odrębnie z każdego kierunku, na który zapisał się kandydat - należy zwrócić uwagę na nazwę kierunku (formularz ankiety osobowej znajduje się na koncie kandydata w zakładce "Zgłoszenia rekrutacyjne" przy danym kierunku -> "Dokumenty i dalsze kroki")
  • zdjęcie w formie papierowej - spełniające wymogi określone dla zdjęć do dowodów osobistych;
  • oryginał i kserokopia dyplomu/odpisu wydanego przez uczelnię (oryginał/odpis dyplomu zostanie po poświadczeniu zwrócony kandydatowi po zakończeniu rekrutacji w terminie i miejscu wskazanym przez Wydział); 
  • oryginał i kserokopia suplementu wydanego przez uczelnię (suplement zostanie po poświadczeniu zwrócony kandydatowi po zakończeniu rekrutacji w terminie i miejscu wskazanym przez Wydział);
  • w przypadku braku suplementu do dyplomu (dla kandydatów z dyplomem sprzed 2005 r.) - wyciąg z indeksu poświadczony przez macierzystą uczelnię;
  • zaświadczenie o uzyskanej średniej ze studiów wyższych;
  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiów na wybranym kierunku, poświadczone przez lekarza medycyny pracy (lista podmiotów wykonujących nieodpłatnie badania lekarskie kandydatów do szkół wyższych w województwie łódzkim) - skierowanie wraz z drukiem zaświadczenia do pobrania na koncie kandydata w zakładce "Zgłoszenia rekrutacyjne" przy danym kierunku -> "Dokumenty i dalsze kroki";

 

Terminy i miejsce składania dokumentów

Kandydaci zakwalifikowani składają komplet wymaganych dokumentów w terminie 24-25 lipca 2025 r. Dokładny harmonogram i miejsce składania dokumentów zostaną podane w późniejszym terminie.

Zasady kwalifikacji

Dla absolwentów studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich kierunków: Chemia, Analityka Chemiczna oraz kierunków o pokrewnych programach.

Na podstawie złożenia wymaganych dokumentów, w przypadku zbyt dużej liczby zgłoszeń ocena na dyplomie plus średnia ocen ze studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich.

Niezbędne jest złożenie dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia wraz z suplementem zawierającym program studiów z wykazem godzin dydaktycznych, punktów ECTS i ocen. W przypadku braku suplementu należy przedstawić wyciąg z indeksu poświadczony przez macierzystą uczelnię.

Do kwalifikacji dopuszczeni będą tylko ci kandydaci, którzy zrealizowali program studiów chemicznych pierwszego lub drugiego stopnia albo absolwenci studiów I lub II stopnia kierunków pokrewnych (do ok. 200 godzin różnic programowych do uzupełnienia w ciągu dwóch lat). Podejmując decyzję o przyjęciu tych kandydatów Podkomisja Rekrutacyjna określa różnice programowe, które kandydat powinien uzupełnić w trakcie trwania studiów.